Wednesday, April 1, 2009

lets talk about aku terkejut, boring dan stress.......post yg sangat tak best

Harini aku terkejut

Tadi aku click blog peejburhan sekali tak boleh masuk. "This blog is open to invited readers only" katanya. waaaaaaaaa, dah jadi private blog la plak.
Pastu aku click blog mak kintan sekali tak boleh jugak sebab "This blog is open to invited readers only" jugak katanya. waaaaaaaaaaaaaaa, pun dah jadi private blog. Ape dah jadi? kenape tiba2 ramai plak dah meng'private'kan blog2 mereka?
Tapi lepas2 tu aku dah boleh masuk dah blog mak kintan. Akak suka dek non sebab kalau tak kurang satu fav blog yg bleh akak follow.

Harini aku boring

Sebab semalam bos aku bg tau tak lame lagi aku kene buat extra work 'temporarily', but since to do the work i have to move to other floor, i hate it. I hate to have to do the work even if it's only temporary. Lalu aku terus jadi stress dan tak sabar nak tukar keje sebab ini bukan sekali perkara seperti ini terjadi, dah banyak kali ok diorang ni tolak2 aku kesana sini, benciiii tau. Tapi sayangnye sekarang ni adalah masa yg paling tak sesuai utk tukar kerja disebabkan kemerosotan ekonomi dan kebanyakkan company takde nak hire new staff, dan kalau ade pon very risky sebab in case of any financial problem, the last one in will be the last one out. Unless la kalau aku jadi government servant. Terus aku tak sabar nak tunggu result exam yg aku g haritu. Yap, aku amik exam utk jadi gov servant baru2 ni, mintak2 lulus la dan dipanggil la untuk interview. Boleh aku tinggalkan company yg tak best ni dan suka menolak aku kesana sini sesuka hati tapi benefit ciput, bonus takde dan every year gaji naik ala2 tak iklas taik hidung masin. I HATE MY JOB, I HATE MY JOB, I HATE MY JOB.

harini aku stress

Sebab laki aku merajuk dan aku tak larat dah tengok muka dia masam mencuka camtu especially bila aku nak g keje pagi2. Arrgggghhhhhhhhh, stress nyeeeeeeee.

No comments: