Wednesday, April 8, 2009

Lets talk about tag about blog about what?


Tag ini diimport. Kenape? kenape lagi, sebab boring tatau nak sembang ape la and sebab aku takde mood harini, ade berita tak best tapi lom boleh cerita lagi. So for now kita cerita pasal tag ku ni je la. Layan sajork.

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Let’s talk about anything – Sebab tujuan utama aku create blog ni adalah supaya aku ada tempat untuk story mory, sembang kosong, menceceh, merapu meraban, komen dan komplen tentang ape2 sahaja yang aku rase sesuai.

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

talktoeyda-sebab letstalkaboutanything was taken so aku tatau nak letak ape lagi, so after beberape attempt lastly talktoeyda was available, aku pun letak je la. Serious mase tu aku blur dan takde idea. Bila dah confirm tu tetiba rase cam tak best plak, rase cam poyo je talktoeyda tu, as if aku ni counselor plak nak orang cakap ngan aku. Tapi belasah jek la.

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

Selamba, macam sembang kosong, macam aku sembang ngan kawan2 aku. Tapi kengkadang tu aku saje feeling2 formal cam ayat buku teks, harus la tak menjadi sgt, cam haram ade la. I’m so not a writer okay. Sometimes I tried to but its obvious that I can’t write very well isn’t it.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

Tak pernah, sebab blog ni pon baru je nak hidup, ape hal plak aku nak tutup. Baik tak yah bukak langsung at the first place. Hilang akal ape?

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Peej, dia tak tag aku pun, aku ciplak dari blog dia sebab aku bosan, hehehehe. Tapi blog dia aku rase entertaining sebab dia rajin update and dia suka letak banyak2 gambar yang macam2.

So sesape nak buat tag ni sila la buat yek..

2 comments:

Luisa Loida said...

hola visita
http://dosisdeesperanzaparalafamilia.blogspot.com

eyda said...

hola...