Friday, April 24, 2009

Lets talk about metrojaya warehouse sale

Semalam aku dan Zira telah dgn jayanye pergi bershopping ke Metrojaya warehouse sale di Shah Alam seperti yg dirancangkan dan kami sama2 telah menjadi pengshopping yang berjaya sebab masing2 bawak balik 2 plastik beg besar. Satu beg penuh ngan perfume, lagi satu beg penuh ngan baju, seluar, bra, mainan dll....Aku sukaaaaaaaaaaaa sgt...hehehe.

Ini juga bermakna aku pospone beli camera sebab aku dah berbelanja sakan semalam. Adakah ini bermakna aku tak gila blogging..hehehe. I tell you, if you were there yesterday, seing all those perfumes at discount, you'll be crazy like us too. Aku dan Zira masing2 beli 3 perfume untuk diri sendiri, satu untuk husband, adil kan kami,hehehe. Aku beli Carolina Herrera Chic, Carolina Herrera 212 and Paco Rabane Ultrared. Untuk laki aku, aku beli Davidoff Echo, sebenarnye nak belikan dia 212 men tapi dah habis. Aku sendiri pun cari perfume lain tapi takde plak, jadi kita sambar saje mane2 yang bau best dan murah dan ade extra gift ( 212 tu dapat sekali ngan handbag, aku sukaaaa). Kalau ikutkan hati banyak lagi nak sambar tapi karang tak dapat pulak beli yang lain so cukup2 la tu. Anyway, nasib baik jugak area perfume and cosmetic tu tempat yg pertama kitorang pegi (kitorang sampai sana around 11 pagi), sebab after lunch camtu aku tengok orang makin ramai dan Q orang nak beli perfume jadi panjang gile. Agaknye semua oramh amik cuti nak g warehouse sale tu kan, sebab semalam Khamis tapi orang punye la ramai, macam weekend pulak. Agaknye kalau weekend nanti cemana le pulak ramainya orang yg pegi, tak dapat ku bayangkan.

Anyway, aku dan zira masing2 tak bawak camera, so tak dapat la nak snap2 keadaan dan suasana kami bershopping sakan semalam. Dan memandangkan saving aku nak beli camera aku dah lebur kat perfume semalam, nampak gayanya lambat lagi la dapat aku beli camera dan menjadi pemblogger tegar kat sini. heheheh. Ape2 pun, we had a lot of fun yesterday. Seronok sangat. Tahun depan kita g lagi k Zira. I like.hehehe

1 comment:

Norazirawati said...

tahun depan kita gi 1st day ok!!! so bole brg2 yg best still ada lg..