Thursday, April 16, 2009

Lets talk about the unique 1000

Hi everyone,

Aku excited nih sebab harini, 16 April 2009, officially, aku dah ade 1000 unique visitor (yap, counter kat tepi tu memang aku set unique visitor, senang nak tengok). Aku tau 1000 tu takde la sebanyak mane kalau nak dicompare ngan blogger yg otai2 tu, tak pun blogger2 yang famous2 cam Raja Petra dan blog2 orang yg dah memang famous cam artis2 dan celebriti2 tu semua, ape sangat la blog orang macam aku ni kan. Tapi untuk blog aku yg baru nak hidup ni, kira cam personal achievement la. Takde la hebat mane pon, nuffnang aku pon aku tak merasa lagi, tapi saje suka tengok nombor 1000 tu.

So, since aku start blog ni on 11 Novemver 2008 which is about 5 month, aku dah ade 1000 unique visitors, lepas ni kita tunggu pulak la dia jadi 2000, tengok ade kemajuan ke tak. Okey tak camtu, Okey sajork.

2 comments:

dal said...

eyda.. kak dal try remove eyda fist then send the invitation one more time. Hopefully this time will be OK

eyda said...

okie dokie