Tuesday, September 1, 2009

Lets listen to KerisPatih

Yaaa...harini aku busy...tapi bukan busy memanik yek, harini aku busy buat keje kat office..wahhh cam magic je aku busy berkerja, selalunye asyik makan gaji buta je..muahahah...tapi itu lah hakikatnye, dalam seminggu ade sehari aku memang busy gila2 kene buat paperwork, so keje memanik kita tangguh dulu..
So, while busy2 buat keje ni aku layan lah dengar2 lagu bagai, and lately aku sangat layan dengar satu lagu indon iaitu KerisPatih. Honestly aku takde la berape ikut sgt dunia hiburan indonesia ni, artis2 dio pon aku tak berape nak kenal agt, peter pan and shila on 7 aku kenal la, tapi Keris Patih memang aku tak pernah dengar, dah kata aku bukannye dengar radio sangat pon, tapi haritu laki aku downloadkan lagu2 untuk kawan dia, so ade la lagu KerisPatih ni dan aku tiba2 menjadik sangat suka dengan lagu 'Tapi Bukan aku" ni...asyik suruh dia repeat jek. Last2 dia tak kuasa nak layan aku dia suruh aku download lam mp3 player aku dengar la sampai muntah...wakakakak....so far dah repeat bebanyak kali, tak muntah pon...hehehe

KerisPatih – Tapi Bukan Aku *courtesy of LirikLaguIndonesia.net*
jangan lagi kau sesali keputusanku
ku tak ingin kau semakin kan terluka
tak ingin ku paksakan cinta ini
meski tiada sanggup untuk kau terima

aku memang manusia paling berdosa
khianati rasa demi keinginan semu
lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku
karena takkan pernah kau temui, cinta sejati

reff:berakhirlah sudah semua kisah ini
dan jangan kau tangisi lagi
sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
sejuta kata maaf terasa kan percuma
sebab rasa ku tlah mati untuk menyadarinya

semoga saja kan kau dapati
hati yg tulus mencintaimu
tapi bukan aku

repeat reff

p/s: Lagu Bintang Di syurga by Peter Pan pon aku sgt suka dan boleh dengar banyak2 kali tak boring2...hehehe

1 comment:

Anonymous said...

hehe, kerispatih lagu dia sedap..

i happened to know.. :)

tapi tidak mendengar juga..

mmph?