Wednesday, September 2, 2009

Lets 'jalan-jalan' around KLCC before supper

Haaaaaa...ni cerita dah basi tapi nak stori mori jugak..Last friday kitorang decided pas berbuka kitorang nak jalan2 keluar makan kat luar. Since mula puasa haritu tak pernah lagi makan kat luar, teringin plak. So jumaat haritu kitorang berbuka puasa kat rumah lite2 jek, makan kuih2 sajork, pastu lepas isyak off we go to.......erkk, tak sure nak g mane pon, so kitorang pusing2 je la KL sementara idea mari...

Since malam tu langit sgt cerah, takde awan mendung cam selalu, KLCC nampak cam cantik sgt,lantas aku tiba2 feeling2 photographer dan snap gambo KLCC selagi mau. Laki aku plak naik syok melayan aku nye feeling, so ini lah hasilnye....

ade pokok besar sudah halang itu kembar punye separuh badan daaa.....

Takde flash, color jadi hijau plak...hehehe..cam best jugak tapi....

jahat tak kalau aku rase cam nak alih je bangunan Maxis tu...hehehe

takde kembar...

Jam menunjukkan pukul 9.28 malam...

itu dia menara berkembar..cam cantik kan....this one my faveret shot...

yang ni pon faveret jugak...hehe..(mengade kan, kalau ikut perasan semua nak feveret..)

aku yang sgt lebam sebab dah mengantuk gila ( dah kata 9.30 is my bedtime) tapi cuba nak happy2 jugak...

Tapi budak kecik ni relex jek, tetap ligat tak reti mengantuk...
akhirnye dari KL kitorang decide nak g Damansara untuk supper...hehe supper ape kul 9.30 malam...well untuk aku supper la uollss...Kitorang g makan kat Vicchuda, kedai siam faveret laki aku ( Ita, i makan kan Vicchuda's food for you yek,hehehe).

Menu kami malam tu, Tom yam campur ( faveret aku tu), Daging merah, nasi dan teh ais. Sebenarnye ade lagi satu, Ikan masak pedas tapi lambat skit sampai dan aku tak tahan nak tunggu Ikan tu untuk di snap gambonye sebab aku dah laparrr, so tak buang mase terus makan laju-laju...hehehe

Budak kecik tak reti dok diam, nak makan jugak cam orang besor...

Pas makan tu kitorang g pulak McDonald drive thru kat LDP, nak beli ais krim je, tapi que punye lah panjang, agaknye malam tu semua orang mengidam nak makan McDonald, aku rase staff McDonald tu pon tak prepare customer nak dtg reramai gile, service slow gila. Tapi kitorang setia jugak ni beratur. Well, its friday pon, esok bukan keje, takde ape nak kejo pon. Agak2 aku dah mengantuk tahap tak tahan, aku tido je la, bukan aku yg drive pon...muahahaha...End up sampai rumah kul 11 malam....arrgghhhh nak tido nak tidoooo...

ok la...Ta-ta....

3 comments:

Superfluous_Babe said...

wah wahhh... sempat jalan2 yek.
uhuhuhuuu rindu la nak jumpa ko, zira, semua...

eyda said...

kalau rindu meh le datang rumah....ko tau rumah aku kat mane, aku tak tau rumah kau kat mane(wah, alasan kukuh sgt konon,hehehe)

. said...

oh, tom yam campur vicchuda *jejes air liur*

btw, gambar KLCC yg one of ur favorite tuh pun my favorite :)