Monday, September 14, 2009

Lets eat Krispy Kreme Doughnuts, yum yum......

Hari sabtu keluar g Mid Valley ( aku ni asyik g mid valley je kan, dah tempah faveret husband, nak buek camano), ingat nak g kejap je, g beli barang dapur kat jusco pastu terus balik sebab aku plan nak buat biskut raya(dah kata satu hapah biskut pon takde), sekali laki aku ajak pusing2 plak, tengok barang. Dia nak belikan aku baju, yippieee....akak suka dek, terus aku cancel projek biskut raya,hehehe. Pusing Isetan kat The Garden, tapi selection baju tak menariks sangat, jadi aku beli baju dalam sajork,hehehe. Pastu g Metrojaya kat mid Valley, banyak gile baju menariks ya, harga pon leh tahan mahal. Pilih punye pilih aku beli la satu, blouse yang ala2 raya warna cream, cam cantik sangat, dan yang paling aku suka, aku muat size M...yippieee....nanti aku tayang kat sini bila aku dah pakai raye ek...

agak2 dah penat pusing2, kitorang pon turun la nak g beli barang dapur kat jusco ( laki aku tak suke g pasar, dia nak g jusco gak, dapat point katenye,hehehe), terserempak plak ngan kedai Krispy Kreme, terus akak singgak dek, teringin nak makan donat katenye. Ade promotion, beli sedozen dapat free setengah dozen, tapi aku beli setengah dozen sajork walau pun setelah dipakse2 oleh brader Krispy Kreme tu, sape nak makan dek sampai 18 bijik donat? hilang akal ape..hehe




yum yum......
Puas hati dapat makan donat, but i have to say, i still prefer J.C0's donat better, sebab lagi sedap. Krispy Kreme ni roti dia memang lembut, walau lepas 2 hari dan lepas disimpan lam peti sejuk, dia tetap lembut, tapi topping dan filling dia kureng sedap berbanding dengan J.Co...itu pada aku la kan, orang lain aku tatau...

No comments: