Tuesday, September 29, 2009

Lets lose weight and gain weight again in a blink


Ini lah dia penangan hari raya yang hadir setahun hanya sekali untuk kita merayakan hari yang mulia ini...Padahal puasa sebulan = 30 hari ( in my case 26 hari jek), berat badan turun 4 kilo...sekali raye jek, dalam mase seminggu = 7 hari, berat aku telah naik balik 4 kilo ittew...waaaaaaaa, apekah yang telah aku bedal ni, rase macam tak banyak sangat, tapi nampaknye memang banyak la, kalau tak cemane plak tetiba naik 4 kilo...bahaya weh, hari khamis aku MESTI puasa. MESTI okey sebab aku adalah sangat seram sekarang ni. ( esok tak bleh puasa sebab esok aku nye last day and kengkawan office nak belanja makan,ngehngehngeh....

5 comments:

areT said...

wah..cepatnyer naik 4 kilo balik...tp saya pon:(((susah hati kan

Anonymous said...

eyda, lamanya tak hspdate,sebok ditempat kerja baru?.. :)

eyda said...

takde la sibuk mana, tapi tempat keje baru takde hinternet la...waaaa

hotmummies said...

let's try jusmate 5 to loose weight.
www.hotmummies.blogspot.com

eyda said...

kat opis baru ade orang jual juamate 5 tu...tapi teman idak le beli, nak nengok dulu menjadik ke idak diorang kurus makan bende tu...hehe