Tuesday, September 22, 2009

Lets Celebrate Hari Raya Aidil Fitri

Selamat hari raya dari kami sekeluarga...

Adik beradik berposing ngan personality memasing. Guess what's mine?...hehe

Tahun ni aku beraya kat muar. Pagi2 raya kul 5 pagi kami bertiga gerak dari Ipoh ke Muar, sangat memenatkan tapi sangat thrilling sebab buat pertama kalinya dalam hidup aku, aku travel di pagi2 raya. Alhamdulillah jalan raya langsung tak jam, dari Ipoh ke Muar jalan smooth sajork. Sampai Muar kul 10 pagi. Kitorang pun bersiap2 la melaram ngan baju memasing. Tradisinye, pagi raye lepas semua dah balik dari semayang raye, kami akan makan sama2, pastu berampun-ampunan then gerak kerumah atuk nenek( dekat jek dari rumah aku). Tapi this year semuanye delay sebab diorang tunggu aku sampai, pastu diorang tunggu akak aku sampai, pastu kitorang tunggu mertua akak aku nak datang beraya. By the time habis semua dah kul 1.30pm ( selalunye kul 10pg dah sampai rumah atuk)...Tapi tak kesah, yang penting semua orang ade, dan sebelum ke rumah atuk kitorang bergambar sakan...hehehe

Nak tau cerita sadis, boleh la plak dihari yang mulia ini aku tertinggal charger camera aku, bukan kat rumah ye, tapi kat office...sangat hampeh okeys...jadi tak banyak la gambar yang boleh aku tayang, gambar yang ade ni di ambil oleh bapak den...nasib baik ade..

SELAMAT HARI RAYA
&
MAAF ZAHIR BATIN

No comments: