Thursday, August 27, 2009

lets go visit my other blog

Hi hoi hi….

Lamanye tak update blog ni…rase tak berseri je blog ni kalau tak di update kan, aku tengok pon rase nak muntah je bila balik2 bukak entry yang same tak tukar2. Aku mintak ampun la pade sesape yang terkene symptom termuntah tu ek, aku bukan suka2 tak nak buat entry baru, aku adelah sedikit sibuk dengan projek kecil kecilan aku…hehehe

So dengan ini aku nak introduce la kat korang bahawa aku ade satu lagi blog baru yang dicipta khas untuk aku mengupdate hobby aku yang insyallah kalau ade rezeki boleh jadi sumber pendapatan tambahan jugak. Amin. Ape hobbi aku tu ek? Ala, takkan tak boleh agak kot,rasenye dah terang terangan dah,hehehe… tapi kalau tak boleh agak jugak korang g la singgah blog aku tu kalau nak tau jugak, saje je aku tak nak reveal kat sini. muahahaha

Jadi kawan2 semua dijemput singgah ke prettymanik.blogspot.com

Ta-Ta.........

No comments: