Wednesday, August 5, 2009

Lets 'jalan-jalan' at the garden

Activity last sunday, family time, jalan-jalan kat the garden pulak, asyik g mid valley je, jemu plak akak. So, since kitorang pun takde la banyak sgt bende nak carik, aku cuma nak g kamdar kat mid valley je nak beli kain buat baju melayu Iman, the rest of the time kitorang pusing2 la the garden.
Kat Isetan, cubaan nak amik gambar di escalator ala2 pro konon, tapi tak menjadik.hehehe


Iman sangat teruja dengan Lego yang warna warni tu...tapi ayah dia double teruja, hehehe
Ayah adalah tak patut tau, sebab tak bg tau tudung mama senget, main snap jek. Ni la orang lelaki. Anyway, Lego sekarang ni harus mahal kan, tak macam mase aku kecik2 dulu, murah je satu plastik. Kalau aku tau aku simpan elok2 lego aku dulu2.

Pas pusing Isetan, mama ajak makan ABC, g la food garden. Sgt cantik food court kat situ.

ABC dia pun canggih kan, presentation harus mantap sebab tempat pon style. Harganya RM 4.50 satu. Kitorang tamak beli sorang satu.

See, sampai dah cair, aku mengah gila nak habiskan.

Pas makan posing2 jap kat seat bentuk2 alphabet

Budak teruja dan tak reti diam

Susah sgt nak snap muka dia, hehehehe.

Before balik tu kitorang singgah la Kamdar beli kain untuk Iman. Kain Thai cotton, kalau tak silap, ade corak2 cam Thai silk tapi kainnye lembut skit la, kata budak kecik nak pakai, warna harus ala2 putih, off white ke pearl white ke ape tah. Geram gak nak tengok kain bebanyak kat situ, tapi dak Iman dah flat gila, kesian plak tengok dia mengantuk, kitorang balik saje. ok, chow...

2 comments:

kucingorengemok said...

uikk, bestnya abc... di sini saya ingin mengumumkan (haha mcm org nak tau sgt) yg kita org tak pernah pegi the garden... mahupun pavilion, dan juga berjaya times square... mcm baru mari dari yong peng pulak eh, haha :)

eyda said...

yeke KOG...pasni boleh la try jalan2 cari makan kat Pavilion, The Garden ngan Times Square plak..banyak tu tempat makan..huhuhu