Friday, August 14, 2009

Lets talk about the unique 3009


Lagi sekali aku terlepas the moment when the hit counter turn 3000, tetiba bukak tengok dah 3009. Anyway, another new record, kali ni another 1000 unique visitor siggah blog aku yang amatur ni dalam mase 1 bulan 21 hari ( nak kira gak hari tu..hehehe)....Terima kasih la pada sape yang rajin singgah ye. Layan cerita aku yang kadang2 ala2 ilmiah ( sangat kadang2 ye) tapi mostly mengarut lebih, dah selebihnye sembang kosong...hehe..yang penting kita enjoy....
p/s: Blogger2 taiko mesti tak kuasa nak keep track berape ramai orang g blog diorang kan, sebab ramai sangat. Contohnye Tun Dr. Mahathir punye blog, dalam sehari je dah 3000 visitors...aku punye berbulan2 weh..wakakaka

2 comments:

areT said...

heheheh...x sangka eyda pun suka keep track numbers of your blog's visitors ek...agak2nya sapalah yg bertuah hit nombor 3000 tu kan..saya kot...heheheh...btw the number of visitors of yours were quite impressive....only in a month!!!

eyda said...

saje je suka2, tengok ade ke tak orang datang ke blog ku yang hina nih..hehehe