Thursday, June 4, 2009

Lets talk about my new place

Hi kawan2,

Lamanya aku tak update, bukan ape, ade hal skit kat office ni, kene pindah tempat la bagai, so banyak bende skit nak settle. So harini adalah hari ke 3 aku duduk kat bilik baru ni, okay jugak, very privacy and have a very nice view. Tapi agak sunyi la sebab duduk 2 orang je, kalau sorang mc harus la mati kutu duk kat bilik ni sorang2 waaaaaaa.

Ini la meja baru aku, kiri kanan aku tu kosong. kat sebelah meja kosong tu Gwen, officemate aku tu duduk.

Belakang aku tu tempat Gwen, dia duduk dekat ngan pintu. Sila abaikan pipi aku, aku bukannye tengah makan, pipi aku memang kembung macam tu secara semula jadi,hehehe

Wah, banyak plak posing kat office baru ni apehal. Gila ke? Takde la, gila camera jek, sebab aku baru beli camera pink,kehkehkeh… tu yang gedik perposing2 bagai tu. So pasni syok sikit aku nak story morry bergambar, meriah skit blog aku ni, kalau tak korang baca je la cerita2 aku yang mengarut2 tu, entah2 aku tipu tak? Kehkehkeh…tak korang, aku baik tau, tak pandai tipu punya orang.

No comments: