Wednesday, June 10, 2009

Lets just enjoy some pics of my Iman

Takde cerita ape la harini, kepala aku buntu dan otak aku beku takde idea nak mengarut. So tengok je la gambar budak kecik ni yang obviously banyak aku snap, nak amik gambar sape lagi kan, gambo dia je la.

Ni namanye tunjuk perasaan sebab mama tak nak angkat dia..
Dah mula boleh terima kenyataan mama memang tak nak angkat...

Dah mula chicky balik...

Dalam car seat nak hantar g umah baby sitter...
Takde keje, pagi2 buta pun sempat snap2 gambar anak kesayangan yang sorang ni....

2 comments:

sheped said...

Eda, kembangye ko skang...comel anak ko, muka pun cam ko. masuk blog ko ni aku jadi lapar, k keep in taouch - sheped.

eyda said...

Ko lapar ke? g la makan, tak pun ko try resepi yg aku bg tu...hehe

Aku kembang eh? aku tengah gigih nak bg slim la ni..