Wednesday, June 24, 2009

Lets talk about the unique 2022


Yap, this blog is
-----------------------------------------------------------------------------------
Apekah? Apsal ayat aku tergantung disitu?

Ceritanye, semalam baru aku nak update tetiba ade plak kakak2 masuk, lantas dgn pantas aku pon save mane yg sempat and totop blog ni...sebab aku tak nak la blog aku tersebar luas ditempat keje, tak suke la kawan2 office baca blog aku, kawan2 aku takpe...heheh ...dan korang2 yang tak kenal aku, lagi la takpe...

Anyway, ada apa dgn 2022, sebenarnye takde ape yang best...aku sebenarnye lebih excited nak tau bila counter tu jadi 2000, tapi aku terlepas la plak, semalam aku bukak dia dah jadi 2022...Just for my personal records, the number of unique visitors coming to this blog has increased to another 1000 in 2 months. An improvement, since the first time it hits 1000 was in 5 month. Well…..takde la hebat sgt, sebab aku bukan taiko, aku amatur…hehe

Pasni kite tengok plak bila dia hit 3000 yek…

5 comments:

-dal- said...

bila nak update cerita jalan2

areT said...

ada apa dgn 2022 ni eyda..habaq skit

. said...

tu ar..baru nak laser mana crita percutian.. nasib baik dal dah laser dulu :P

eyda said...

adelah sgt busy sejaj balik bercuti ni...hehee

-dal- said...

betul2 tu kadang2 tu memang rasa tak comfortable bila orang-yg-kita kenal-tapi-tak-rapat baca blog kita.

Kak Dal pun lagi prefer kawan2 yg betul2 rapat ataupun yg lansung tak kenal.