Sunday, January 2, 2011

Lets jalan2 cari baju baby

A few weeks back aku dgn senang hatinya telah mengambil cuti utk pergi berjalan2 dgn BFF aku, Zira dan beg tangan permenantnye, Aretha...Kitorang g jalan2 cari barang..And since kitorang g hari Khamis, maka tak ramai sangat orang di atas jalan raye mahu pun di shopping mall. Kira our plan went pretty smoothly la jugak...


Aretha happy nak g jalan


Sampai Sogo makan dulu kat secret recipi....



Hasil borongan...baju baby dalam 8 pasang je... yg penting pink...comel...

Tights polka dot and bintang2 tu and stokin mary jane pink hitam kat tepi tu beli Online...tak beli banyak pon online sebab asal aku berkenan je takde stok... benci tau...
Actually nak kemas beg baby harini, so before aku masukkan baju2 tu lam beg amik le gambo skit...tapi tak kuasa nak bukak lipatan2 tu semua. Malas nak lipat bali...So, beg baby harini sudah siap dikemas, tinggal pampers newborn je tak beli lagi..lain semua dah ready, termasuk baby oil johnson n johnson...penting baby oil tu kalau nak bersalin kat hospital putrajaya.....kan..kan......hehe..

3 comments:

Norazirawati said...

bila la aku nk menghntr brg ke umah ko ni... byk ni baju2 aretha yg pakai ada la sekali dua jek.. pastu ada plak sluar jeans aku beli kt isetan d gardens brand patch adam yg rege nya 60 ke 70 hinggit lepas sale, yg aretha pakai sekali jek pastu dh ketat.. (ntah knape aku bengong beli sluar mahal tp size kecik time tu.. aku pun tak tau..tak sedar diri anak dara aku ni si debab)

eyda said...

Takpe..banyak lagi mase ko..silap2 kalau pas aku habis pantang nanti pon sempat lagi baby nk pakai..hehe

Norazirawati said...

curik la gmbr kitorg ni.. aku letak kt fb.. hehee..