Saturday, January 22, 2011

Lets have pizza for lunch


Kisah semalam. Friday. Went to gynea, had my monthly check up. She said there's a high possibility that my baby gonna be as big as my son as she is now already 3.1kg at 38 weeks. My son was 3.68kg when he was born ( at first dr thought he's 4kg)...So better be prepared.

Well, prepared indeed as the first thing i did when my husband send us home was to order dominos pizza, set for 5 pax. Hambik kau...

Budak kecik excited tgh makanan banyak..tapi dia still makan sikit je...

Tu dia, penuh meja makan aku yg kecil ittew



The pizzassss......Extravaganza's, meat mania and banana kaya....aku suka banana kaya tu..hehe

Actually takde la lapar menggila, cume malas nak masak. Lagi pun semalam laki aku takde, so boleh la aku makan sesuka hati, sebab kalau dia ada dia x suka sgt order2 ni. hehe...So enjoyzzz......

Sesampainye makanan2 ini aku terus belasah 4 slices of pizza, 2 slices garlic bread, 1 slice of banana kaya and chicken wings. Kenyang banget. Iman makan 1/2 chicken wing ngan 1/2 slice of pizza saja. Sungguh x paham mane dia dpt energy utk bermain non stop sepanjang hari.

Agak2 kul 2 camtu Zira pon sampai dgn anak daranya Aretha comel. Langkah kanan la sebab makanan dah ada, tinggal hidang je. hehe....So semalam adalah hari bermalas-malasan kami. Lepak, layan bebudak, sembang ala kadar ( sebab bebudak 2 org tu macam2 hal), layan movie, tido...kalau hari2 boleh camni kan heaven....wakakaka....

No comments: