Wednesday, May 27, 2009

Lets talk about my 2nd anniversary

Semalam adalah anniversary perkahwinan aku yang ke dua. Kebetulan pulak semalam aku cuti, bukan sebab nak celebrate anniversary, tapi sebab Iman tak berape sihat, ade demam2 sikit so aku cuti hari isnin dan semalam. And since Iman asyik tido je (harus lah dia tido lame, sebab aku bg dia makan ubat demam, ubat batuk dan ubat selesema) sempat la aku nak masak sikit2. Semalam aku prepare meal lite2 saje sebab kitorang berdua sekarang ni ala2 mengamalkan konsep menjaga badan, jadi aku buat coklat cake dengan spageti sosej saje ( segala daging, ayam dan udang dah habis dan takde stok puan2, sosej sahaja yg ade, jadi aku bantai saje). Simple2 je, takde la nak bercandle lite dinner, semalam kitorang 3 beranak duduk kat meja makan, aku ngan laki aku makan, iman duduk kat high chair sambil seronok tepuk2 meja. Mama ngan ayah dia pun seronok jugak tengok anak bertuah sorang tu seronok. First anniversary dulu kitorang berdua, tahun ni dah bertiga. Tahun depan?

5 comments:

-dal- said...

Happy 2nd anniversary...

. said...

heppy anny.. sweet je entry.. mine coming soon, first time celeb8.. sbb last year kitorang x celeb8 langsung sbb surang keje kat KL, surang keje kat SG.. any idea?

eyda said...

Ita, since u masih berdua, boleh la sambut romantik2 skit, kalau ada masa la. G bercuti hujung minggu ke, keluar dinner ke, atau kalau nak makanan lebih sihat, buat candle lite dinner kat rumah, masak sendiri makanan2 yang sihat.hehehe...just some ideas..

Anonymous said...

congrats.. hehe.. hope more happy years to come..

. said...

dal >> kitorang br 2 tahun.. x leh nak celen 8 tahun~
eyda >> candle lite dinner makanan sihat... adeih, letih asek makan makanan sihat