Thursday, May 7, 2009

Don't feel like talking today

Aku mood sedih harini, sebab semalam, sebelum balik aku perasan cincin aku takde kat jari, cincin tunang aku hilang.waaaaaaaaaaaa...jadi aku puye mood adelah sangat sedih harini sebab aku sayang cincin tu dan aku geram ngan kelalaian aku. Rase2nye aku tertinggal dalam toilet tapi macam tak logik kenapa aku bukak cincin just to pee ( semalam aku minum plain water banyak2, nak sihat konon, tu yang asyik terkencing je tu), selalunye kalau aku kencing aku tak bukak cincin. Nak jadikan sebab la tu agaknye. Kelam kabut aku mencarik cincin aku sana sini semalam, and bila dah letih dan sedar dah takde, memang dah hilang, and most probably tak akan jumpa dah, terus sebak datang tak boleh ditahan2. Aku cuba jugak tahan kat office ni masa bg tau HR manager aku ( selalunye kalau ade org jumpa barang kat company ni diorang bg HR, tu pun kalau diorang berhati mulia la) tapi once aku berjalan balik, air mata tak tertahan2, jap2 meleleh je kat pipi, lagi2 masa dalam monorail. Aku perasan gak org pandang2 aku kat monorail tapi aku tak boleh tahan, nak cover, aku buat2 baca buku.

Cincin aku tu takde la mahal gila, diamond dia pon takde la besar cam solitaire diamond tu, ia cuma sebentuk white gold ring with 12 small diamond on it, tapi aku sayang sangat sebab tu cincin tunang, laki aku belikan, ade sentimental value gitu, sebab masa beli tu pun pilih sama2 masa bencinta. Tu yang bila hilang tu aku sedih tak hingat. Masuk je kereta semalam bercucuran air mata aku.

Anyway, harini aku pakai cincin belah rotan biase je kat jari aku, tak nak biarkan jaritu kosong je sebab karang lagi terasa kehilangan terus aku menangis kat office ni kang. Waaaaaaaa......By the way, aku ade lagi sebentuk cincin yg aku sayang, cincin kawin. Tapi at the moment tak muat nak pakai sebab jari aku sekarang tak sekurus dulu, kene tunggu aku kurus la pulak baru bleh pakai balik,waaaaaaaaaaa....mood sedih...

1 comment:

Anonymous said...

alaa, siannya.. saya pun benci kalau ilang sentimentel stuffs like that.. :(, sabar la ye,