Wednesday, March 4, 2009

Lets talk about google image tagging

Aku memang suka menggoogle image , image artis la, image baby artis la, image kasut la, image tudung la, image permaisuri nur zahirah pun aku google gak. So when i saw this tag, terus aku buat dengan pantas dan seronotnye.hehehehe

Rules: Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer.

1. I am – eyda

Tak tau nape gambar ni keluar bila aku google name aku. hmmmmmmmmmmm?

2. I really want to go to - Langkawi
Aku tak nak g jauh2, nak g bercuti kat sini je, and fav spot aku is langkawi, beach and shopping, best.

3. my fav place – beach
Favorite place in the whole world.

4. my fav thing - tv

Aku dan TV tak boleh dipisahkan. Kalau hidup aku takde tv, harus aku keras trus tak boleh function.

5. my fav drink - none

Aku takde fav drink la.
6. my fav food – all food

Fav food pon aku takde sebab aku bedal semua.

7. my fav colour - pink
Duhhhhhhhhhhh.

8. I was born in – batu pahat

Aku anak jati Johor ya'all.....

9. I live in – small apartment

Kalau la umah aku secantik ni.hehehe

10. my school/collage – Mrsm Muar

"wahai putera puteri bangsa ku", aku nampak dewan dato' onn ni terus je rase nak nyanyi lagu tu....

11. my fav story - Chocolat

Tak ingat berape kali dah aku tgk cerita ni, tak pernah jemu.

12. my hobby – watch movie

Yap, that's why dvd kat umah aku banyak gile satu cabinet.

13. I want to be – bony

Gambar angelina jolie plak keluar, but she is bony in this picture indeed.

4 comments:

-dal- said...

Ida... baru tahu eyda budak BP. Kak Dal pun. BP kat mana? KaK Dal kat Seri Gading

eyda said...

Kak dal, saya lahir kat BP, kat umah atok kat senggarang, tapi umah mak eyda kat muar, depan mrsm muar tu,heheheheh.

-dal- said...

ooo...ye ke. La dekat ngan rumah MIL Kak Dal la tu. Husband akak orang Bakri Batu 5.

hahahha... dulu2 asrama ngan rumah eyda sepelaung jer lah yer

eyda said...

yap, nak balik rumah jalan kaki je dah sampai. Before masuk mrsm eda sekolah sebelah tu.hehehe