Tuesday, December 9, 2008

Lets talk about 'katak tersepit bawah tempurung"


haaaaaaaaaaaa...kenape tetiba ape flyer watson plak kat sini. Ceritanye macam ni. Lunchtime tadi aku g tapau bakso (kat menara promate yg sekarang dah jadi menara KH) sebab semalam dah bantai ketupat rendang bagai kat, harini nak relax la makan sup2 pulak. By the way, sedap jugak bakso tu, dulu aku saje2 je nak try sekali macam ok jugak, dalam soup tu ade macam fishball yg akak tu buat sendiri rasenye sebab rupanya tak macam yg beli kat kedai, pastu dia letak sambal apetah dalam sup tu rase pedas2 best camtu, boleh dimakan bersama su-un atau mee hoon, so ni 2nd time aku try dan harganye cuma RM3.50, kira kalau kat KL dah cukup murah la tu kan.
Sampai opis, aku pon amik la paper lama, bukan utk dibace sebab aku sememangnye tak suke bace paper, aku amik paper lama utk alas meja aku, takut karang kotor pulak. Aku bukak2 paper tu ade pulak iklan watson terpampang kat dalam tu. Aku pon jadi ala2 sambil makan sambil cuci mate tengok watson punye promotion la. Tengok punye tengok sekali ade yg menarik perhation sikit, sikit je la. Ade watsons battery operated toothbrush, Buy 1 Free 1 for RM29.90 sahajer. Murah kan. Tiba2 aku terase macam katak yg tersepit dibawah tempurung kelape yg sgt dah tua,hehehe. Aku selame ni ingat mahal la sgt berus gigi kepale bulat tu, rupenye murah je senah, siap buy 1 free 1 lagi tu. Terus aku tengok tarikh promotion tu, from 20 Nov 08-4 Jan 09. Harus la aku g beli nanti. Sekian.

3 comments:

Anonymous said...

eyda...
aku dulu pakai Braun punya toothbrush. it's RM199... best pakai that toothbrush. skarang aku tak pakai dah. yg tu dah rosak. nak beli baru, pk byk kali ni :D hehehe.

yg pakai battery biasa, mcm murah sikit kot.

yg Braun tu, pakai re-chargeable built-in battery.

eyda said...

alamak sya, mahalnye...kalau aku pon pikir banyak kali..
takpe, aku budak baru belajar pakai brand watson je dulu kehkehkeh

Anonymous said...

ada yg Colgate brand jugak. skarang dah byk brand dah toothbrush cam tu. try la. hehehe tak payah susah2 gosok.