Friday, December 26, 2008

Lets talk about christmas party

Ho Ho Ho, Party time @ eating time, yeah....

Biase la, during festival time ni mesti la ade party atau sinonimnya makan2. So Friday minggu lepas office aku buat jamuan christmas, saje buat awal sikit sebelum ade orang yg start cuti. Yang menariknya, one of our manager order turkey dari equatorial hotel Aku agak jakun jugak sebab tak pernah makan roast turkey,dan memandangkan turkey kan low cholestrol, fat, calorie @ sihat, so aku tak takut la nak makan and i really looking forward to taste it. So, pade haritu makanan amatlah banyak untuk kitorang punye department yg tak ramai mane ni, dan satu lagi yg best, kitorang tak invite pon big bosses, cuma staff2 sahaje, jadi makan la tanpa segan silu...hehe (tiba2 aku rase banyaknye aku cakap "so"..kan kan kan)

The foods...yam yam

The turksy and J.Co Donuts (yam yam)

Sebaik saje turkey itu dihiris, akak tak segan silu menjamu ( FYI, manager aku kate kalau tak pakai topi merah tu takleh makan,kehkehkeh).

Alamak, nak offer aku donut lagi, akak taknak dek, akak control perut.

Dah kenyang balik la, tapi posing dulu.
Sebelum balik tu aku dapat 2 hadiah, terharu pulak aku sebab aku tak belikan hadiah utk sape2 pon, satu tu foldable box and satu lagi body shop's lotion and shower gel.
okey la, selamat bercuti.

No comments: