Saturday, June 23, 2012

Lets shop shop shop online and melaram ngan tudung syria

Assalamualaikum and Hi allss,

Harini adelah sesi melaram sebab husband bawak anak-anak dua orang g jalan-jalan, so mama is having some quality time dgn melaram tak tentu hala..hehe...kan sebelum ni aku ade cakap aku beli tudung online semua kan, so harini adalah sesi menayang ye. Sila jangan muntah darah tengok gambar yang banyak ini ye. kalau nk muntah jugak sila jauhkan dari smartphone,ipad,tablet or laptop anda yang mahal ittew.

Lately adalah terkemaruk membeli tudung syria. I know, so last season. Orang dah sibuk pakai balik shawl lah, bawal printed la bagai, aku baru nak terhegeh2 pakai syria. Well, ade aku kesah ( azwan ali sangat ayat). Ini adelah gara2 tersuka tengok adik Fatin Liyana yang comel ittew menggayakan tudung syria ni. Dulu aku pernah cuba beli syria2 ni tapi tak suka sebab bila pakai terasa cam muka besar cam padang bola, hambek kau, besar sekali gittew. ditambah pula laki aku bagi statement " kalau nk pakai tudung mcm ni jangan keluar dgn saya", gitu, sentap tak kau dengar..Tapi dak fatin tu ajar le plak di dalam blognye on how to make the inner syria itu tidak melekap di muka kita dan menjadikan awning nye tajam. Pas belajar cemane nak buat terus aku naik syok memakai anak tudung syria. Sebabnye ia lembut dan juga ada banyak warna-warni yang boleh ditukar-ukar mengikut sesuka hati kita ye cik Jah.

Last week aku telah memborong inner syria yang berwarna warni dari Aked Tudung . Murah2 saje dan macam2 warna ade ( tapi sekarang munkin dah habis sebab aku dah borong, hahaha)..pastu aku beli plak tudung syria dari Asterisk Boutique, my new favorite online boutique sebab tudung dia lawa-lawaaaaaa....and the best thing about tudung syria, satu tudung boleh match ngan banyak-banyak inner...suka suka suka...so berikut adelah muka orang didalam pantang yang over ye...muka tanpa sealis make-up pon...Taraaa
 
Tudung material Lycra dari Asterisk boutique, inner dari Aked tudung


Yang ni pulak tudung dari Cloverush, material cotton.


 suka tak? ..over kan.Aku suka, rase nak beli tudung lagi tapi sepatutnye jangan..SEPATUTNYE?..hehe..sebab bulan ni aku dah banyak gila habis duit online shopping...name je tak boleh keluar rumah bedah oii..tapi duit keluar jugak. Beli baju anak-anak la, tudung la, manik la, buku la, collagen la dan tak lupe kek lapis sarawak..hambik kau...habis duit mak...Jadi sekarang cuba menahan diri..nak beli lagi next month ye...ok la kawan-kawan..ta-ta ( baby dah nangis nak susu...huhu)..

6 comments:

MK said...

akak rasa muka ko dah menjadi lebih cerah..hehe ayat..mcm testimonial tak? mungkin hasil kologen?? hihik...walaupun dekaaatt...belom ada masa lagi nak tgk bb amal. Td pagi mcm nak singgah tapi malu sebb belum belikan present..nanti auntie dtg ye Amal, Amani & Iman!!!

Pastu lagi satu sebab nanti Iman tanya bila nak bwk dia naik moto...hihik... boleh je...tp takut boss marah daa....

eyda said...

Makin cerah ke? Awww.. Hehe.. Ala kak, x payah nk berhadiah2 pon xpe, akak dh bg mcm2 pon sebelum ni...iman tu jgn dilayan sgt, dia mmg over x malu hikhikzz

Aked Tudung said...

Tq for shopping @ AKED TUDUNG. Gojes sgt... :)

eyda said...

TQ TQ.. Will definitely shop with you again ☺

Asterisk Boutique Administrator said...

*Assalamualaikum Puan Eyda...
Baru perasan posting ni :-)
Alhamdulillah kerana customer puas hati :-)
Terima kasih dan sila datang lagi ye :-)
~Ainul A.B
http://www.asteriskboutique.com

Liza @ Adzriel AB said...

datang dari page Asterisk Boutique.

comey tanpa make-up pun...
Asterisk Boutique memang tempat shopping tudung kak liza..