Thursday, June 21, 2012

Lets pray that i will find royal blue and emerald green thai silk ASAP

Assalamualaikum allsss,

Haritu aku kata aku dh beli baju raya aku online kan. Ready made size L. So harini tiba-tiba terasa nk try pakai baju tu sebab plan nk letak batu and manik bagai. Sekali baju tu BESAR. Aku cuba pakai baju kurung saiz M and guess what? It fits me just find. Surpriseeeee... Suka and at the same time sedikit tention sebab aku x suka pakai baju kurung besar. Especially after bersalin lumrahnye ibu-ibu( atau mungkin aku saje kot) mahu kelihatan slim terutamanya di hariraya kerana mahu membuktikan pada donia yang body mak masih mantop walau beranak 3 uolllss..

Jadi cam feeling2 nk buat baju lain utk raya. Kebetulan pula lately aku sgt2 la mengidam dan berkenan tengok kain warna royal blue and emerald green. Tapi nk g cari kat gulatis harus tiada chance at all. So dok cari online la kalau boleh nk thai silk sebab plain and shining skit. Tapi akaq hampa Senah. Agak sekarang ni jaman org jual kain cotton sajork ke. Thai silk dah tak
iN lagi ke?

No comments: