Saturday, July 14, 2012

Lets menjahit manik while everyone asleep

Lately susah je nak cari mase utk blogging sebab bila free je aku laju2 nak g menjahit tapi selalu tergendala jugak sebab most of the time masa free tu kejap je pastu akan kedengaran bunyi "ek uk" dari si baby Amal.. Nk buat camno, lumrah org ade baby.

So dah camtu, mase utk berblogging lagi la payah nak ade.. Memang kene curi masa saaaangggat sangat la kekdahnye Jah.

Malam ni semua orang sudah tido, aku curi2 menjahit. Work station sepah gila. Sib baik ade lampu meja yang di belikan oleh sang suami, bukan sang kancil ye( hehe cubaan lawak x kelako)...at least takde la rosak mato den menjahit malam2 ni.. Laki aku kalau bab2 barang2 rumah memang dia xde hal, sgt pemurah dan supportive sebab dia suka menghias dan mengemas rumah ( x macam aku). Tapi cuba suh g pos office, bising dia Senah oii.. Walau hakikatnye dia tau aku mmg akan suruh dia g pos office from time to time nk pos baju customer. Tapi dia buat jugak la.. Hehe.. K la, nk sambung menjahit.. Tata, assalamualaikum.

No comments: