Sunday, March 6, 2011

Lets talk about the day two days before Amani were born

Hi alls,

Ini adalah story flashback that happen two days before Amani were born, which means on 1 Feb 2011 ( mase tu public holiday ). Sepatutnya aku story kejadian picnic2 ni dulu, tetiba lom sempat post entry dah terberanak plak, hehe. Tapi since gambar dah ade aku story jugak la ye.

On that day aku feeling2 nak picnic sebab malas nak masak breakfast, so kitorang g drivethru kat petronas and order breakfast box tu, sekali budak McD tu kata

" kite takde la box2 camtu encik, tu kat tempat lain tu". Pulak....
" Tak semua McD ade breakfast box tu ke?".laki aku tanye
dia pun menjawab" semua McD same je tapi kite takde jual breakfast2 box ni"
" saye baru je makan kat Mid Vally minggu lepas"
dia jawab lagi " tu bukan Mcdonald agaknye". boleh pulak..
" habis awak nk kata saye tipu ke?"laki aku dah bengang.
" bukan la cik, tapi semua McD same je, tapi memang takde box2 camtu"..

Hmmmmmmmm...malas nak layan kitorang order je bende lain, spoil mood tul minah McD tu. Kalau tak tau jgn la belagak sombong. kata je lah takde, jgn kata customer tu salah sebab "customer is always right" and in this case customer memang right pon sebab sekarang kan dah keluar kat Tv iklan Box tu kan...


The breakfast

My darlings

Aku sampai2 memang terus serbu makanan, cari port baik tepi hutan tu while laki aku layan Iman main2. Elok aku makan tetiba seekor monyet approach aku, makin lama makin dekat. Aku ingat memula dia cam dtg tengok2 kitorang je ( boleh pulak) tapi bila dia makin dekat kearah AKU, baru aku terpikir dia sebenarnye nak serbu makanan aku. By then dia dah tersangat dekat, aku tetiba bayangkan kalau dia melompat memang terus sampai kat aku, silap2 dia terus terkam muka aku. Dengan gelabahnye aku jerit sambil tangan sibuk selamatkan makanan2 yg ade ( makanan sahaja, beg wallet camera and handphone aku tak bother) , dengan terhegeh2 membawak perut aku cabut. Sib baik monyet tu tak keep on kejar aku, panik okey. terus carik meja jauh skit utk sambung makan laju2. Beg aku tu laki aku g selamatkan. hehe.

Dah kenyang, boleh layan anak


Peace....( dagu aku berlapis 3 ke 4 tu?)

Main sakan

Yeay...seronok sgt dia
K lah, ni cerita asal boleh je sebab tak concentrate aku nak blogging dgn Iman dok jerit2 kat sebelah ni MAMA IMAN NAK TGK IRON MAN, IRON MAN IRON MAAANNNNN.....later peps...bye muah2...

No comments: