Wednesday, January 28, 2009

Lets talk about whatever la

Harini dengan selambenye aku masuk office kul 9.50pg...bukan 8.30pg. Kenape? bangun lambat daaaaa..heheheh.Nasib baik bos takde, kate cuti chinese new year, yg ade kat office ni hanya 2 orang bos yg staffnye bercuti, and i dont report to them so they dont give a damn if i'm soooo late anyway.

Actually semalam sampai KL agak awal jugak. Tengahari dah sampai rumah tapi lepas tu g jemputan ke rumah kawan suami aku kat ampang, saje ajak kitorang lunch rumah dia, so sampai2 rumah je terus siap2 g rumah dia. Balik rumah balik dah pukul 5 macam tu and semua orang letih gile. Even baby aku pon letih. Sampai2 rumah semua layan tido. Iman tido dari petang tu sampai pg tadi, kesian dia letih sgt tu, dia terjaga kejap je nak susu pastu sambung tido.

Aku letih jugak, tapi tak boleh nak tido pulak, tah kenape tah. So aku layan la tv sorang2 tengok Spa Q2, pastu tengok Ninja warrior (best cite ni, jeponnye reality tv, kelakar) pastu malam tengok cerita baru kat tv9, anak betong, tah ape2 jek, tapi aku layan jugak.hehehe.

No comments: