Wednesday, January 21, 2009

Lets talk about a long holiday

Harini aku keje half day. After lunch aku start cuti panjang sampai lepas tahun baru cina, 28 Jan baru aku start keje balik. Well, dah kate aku sorang je melayu dalam office ni, so time Chinese New Year jgn harap la aku dapat cuti, kalau tak aku pon nak gak sambung cuti straight 3 hari pas raye cina tu tapi oleh kerana tak boleh maka aku pun amik la 3 hari before Chinese New Year. Tapi aku seronok gak sebab dapat cuti lame, yipppieeeeeeeeeeeeee........

So after lunch nanti aku nak g jalan2 sorang2 la. Plan nak g beli kain, dah lame tak g jalan TAR, kalau ade yg cute beli la. Aku aim polka dot colour pink kalau aku boleh jumpa,heheheh. Satu lagi kain yg motif butterfly kalau jumpa pon nak beli,hehehe Kalau tak aku tempah baju je la( ye la tu, aku ni sebenarnye pantang g kedai kain, mesti membeli punye), kain dah ade dah, actually dah lame gile beli kain ni, tahun lepas lagi tapi tak tempah2, simpan je dalam almari, ade satu beg,hehehe. So this time nak kene tempah jugak untuk pakai mase adik ipar aku kawin bulan Mac ni. Actually aku takde la poyo sgt asal ade event je nak kene buat baju baru, masalahnye baju2 aku yg dulu2 tak muat nak pakai senah oi, sempit, yg muat pon cuma baju raye tahun lepas je la, boring dan sadis kan. Itu la pasalnye aku nak kene tempah baju ni, buat baju kurung je dengan andaian yg by Mac ni badan aku still size ni,waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Anyway, aku excited ni sebenarnye sebab boleh g shopping on weekdays during office hours. Orang pon tak ramai, aku boleh jalan2 dengan aman. Bestnye shopping, kan kan kan.

No comments: