Wednesday, December 1, 2010

Lets count-how many hours do you spend online everyday?

On my normal days, which is weedays, I only get 1 to 2 hours to spend online. Cukup ke? tak cukup okey. Especially since I was so used to spend like 5 to 6 hours everyday (sometimes more) before this, manage to maintain 2 blogs of my own, blog hopping, online shopping and FBing ( back then aku friendstering je..FB takde lagi..hehe). So bila sekarang ni dapat spend 1 jam je in the morning and another 1 hour mase lunch or balik, rase cam terkejar2 and tak puas je. Tapi tak boleh nak buat ape, sebab memang takde mase. Mase keje tak boleh pakai internet. Bila dah balik rumah lepas keje, tak larat dah pun nak berinternet.Memang pikir nak lepak and tido je......Rase cam aku dah jadi such a boring person plak.....errgghhh...

Si ini menjawab persoalan kenape blog aku ni dah lame tak berupdate. Kenapa blog prettymanik aku pun lame tak berupdate (banyak projek baru ye..bakal menyusul insyallah), kenapa aku baru ada FB and so on.....Dulu aku ingat alasannye sebab aku takde internet kat rumah, tapi bila dah ade pon same jugak...so ape yang aku takde adalah MASA....mane pergi masa2 aku yang cukup banyak sebelum ni...kenapa dah jadi sikit ye?...hehe, mungkin sebab dah banyak diisi dengan tanggung jawab sebagai seorang pekerja, mama dan isteri. Bosannye....ni yang tak sabar nak tunggu bulan feb 2011 ni...aku due...dapat maternity leave 2 bulan ( nak 3 bulan boleh?) ...boleh relax puas kat kampung...nak makan mak masakkan...wakakaka....

No comments: