Tuesday, November 30, 2010

Lets do some online shopping

Hi there,

Online shopping adalah bukan sesuatu yang asing sgt pon utk aku, sebab from time to time aku suke je nak order2 barang2 yang aku rase cantik dan murah. Aku pernah beli sari, kasut, perfume, blouse dan juga kek lapis...hehe..Tapi lately aku selalu beli baju la, baju aku sendiri. Baju utk ibu mengandung. Kenape beli online? sebab tak larat nak jalan lame2 kat shopping mall, nanti dah penat2 cari tak tentu lagi jumpa baju yang berkenan, cantik dan murah kan. So bila shopping online ni aku duduk je depan PC ni and pilih sampai jumpa yang murah dan cantik. Lagi satu tak semestinye kite beli baju mengandung, sebab baju ngandung adalah mahal ye, pakai kejap je. So aku beli maxi dress and blouse yang boleh regang gitu, so boleh la muat perut aku yang makin besar saban hari ni.


Lately aku selalu berkunjung ke Dehotshop Online sebab banyak pilihan baju2 yang streachy2 and labuh2 sesuai utk wanita2 bertudung. Nak kata mahal pun tak mahal sgt, plus most of it sekali dengan free postage, saye suka, jadi saye order satu sedap dipakai lalu saye pun order lah lagi dan lagi dan lagi....tapi sebulan sekali je la ordernye. Over plak asyik nak shopping je.hehe Mungkin pembawakan baby girl, kali ni aku asyik nak melaram je, dulu pregnant pakai je baju asalkan boleh yang sekarang ni bila aku tgk balik baju2 tu dah rupa cam kain buruk. Terus aku buang. Buruk sangat..serius..
berkenan plak tengok yang ni......waaa...habis duit aku kat dress je camni..hehe

Bila plak nak beli baju baby? Plannye nak tunggu mase christmas sale nanti...hujung tahun mesti ade mega sale kan..lagi pun barang baby bukannye murah ye. Baju cinonet je pon harga same cam baju kite. Pakai dah la kejap je. So aku kene selongkar balik baju Iman mase baby, mane yang boleh di pakai lagi akan diturunkan kepada adik. Tapi tak banyak rasenye sebab Iman kan boy. Baju dia takde color pink..aku nak baju pink...hehehe...over gedik sebab pink is my fav color (tapi lately banyak pakai hitam sebab nak nampak kurus....psycho)...

Ade jugak tengok baju baby online dan rase sangat geram. Baju baby girl sangat la comel. Ade harapan aku beli gak baju2 comel tu sekarang..hehe...Singgah ke Ohbabygirl Boutique dan layan mate sambil air liur meleleh2...hehe


this one is so adorable...geraammm..

No comments: