Wednesday, November 26, 2008

Lets talk about my last trip to PD

Ini la dia trip yg ala2 controversi yg dah tak contraversi lagi dah, since boss aku pon tak tanye2 ( i bet after this kalau aku nak mintak cuti lagi issue ni akan naik balik). Anyway the trip was great fun. Aktiviti tetap dan yg dinanti2 kan oleh semua orang adalah makan, buffet for breakfast, lunch and dinner, so kitorang pon asyik makan je la keje nye sampai lebam,muahaha. Ade sorang anak kawan husband i cakap " belum sempat lapar dah makan lagi?"..kehkeh.. tapi aku tak makan sangat, makan sikit2 je..hehehe...ye lah tu kan..


Gambar ni macam gambar kat brochour kan, sebenarnye diambil oleh my husband's colleague menggunakan DSLR sony siri yg mane aku tak tau, yg aku tau cam nak nangis aku tengok camera dia, jeles gilossss....


Tengah makan2 tiba2 anak aku dikidnap oleh encik ini...bukan main sedap lagi dia hisap jariii...
Ade jugak la aktiviti2 lain, diorang main pingpong, bola tampar, swimming kat pool yg besar tu and hari ke-2 ade sukanekyg sangat riuh rendah..hehe (by the way, aku tengah cube meng'upload' gambar ni tapi sangat la lambatnye, geram nih, aku dah la nak cepat,arrgghhhhh)


Mane aku? aku tak main, aku teman Iman tido kat bilik, Iman bila dapat bilik aircond dia terus tido tak hengat..
Mane aku?..tu ha kat hujung tu dengan Iman yg tengah dok dalam stroller oren...nampak tak? Aku saje je taknak bg gambar dekat2 sebab aku tengok gambar aku tu sedih, gemuk douh, lalu aku tiba2 menjadi low self esteem gitu..
ok la yek..tiba2 aku jadi takde mood plak nak cerita lebih2 sebab internet ni slow nak mampus...tata

No comments: