Thursday, November 13, 2008

Lets talk about a cute transformation

Aku nak tanya sikit ni kat orang yang dah ada baby atau orang yang pernah menyaksikan transformation baby dari berambut kepada botak. Korang rasa pelik tak masa first time tengok baby korang botak. Sebab aku masa tu rasa pelik sangat. Rasa macam budak botak tu bukan anak aku je, sebab aku rase muka dia jadi lain sangat. Tapi lama2 bila aku dah biasa dengan kepala botak dia tu aku tengok muka dia sama je, pshyco kan aku,hehehe. Lagi2 bila aku compare gambar dia before n after the cute transformation. Saaaayang Iman.


Now you see it


Now you dont
hahaha, budak botak tuuuu.muka dia sama je kan cuma makin tembam macam mama,hehehe.Tak kesah la ade rambut terpacak ke, botak cam kojak ke, mama tetap sayang jugak, MUUUUAAAHHHH.

4 comments:

MK said...

dek non, baby iman ni skali pandang mcm ko, 2 kali pndg mcm your hubby. but seriously he's a cutey ok. sila tepek lagi byk2 pic..aku takkan boring tgk

& dek non, ko ingat apa2 memory about me as your senior dulu? seriously aku tk ingat apa2. pls refresh my memory. yg aku ingat aku slalu pinjam card outing ko sbb aku punye chekgu atan tahan. sampai pakcik guard tu suh kem salam kat ayah ko..sbb dia ingat aku yelah anak en.basir. (eh betulkah nama ayahmu - kalau silap mintak maaf, sila betulkan)

eyda said...

Cayalah MK boleh ingat nama bapak aku. Well, i remember your dad's name also tau, en Hj Siban.

MK said...

theheheh...nama ayah aku mmg unique giler.. one of a kind. ow..about the memory tu, i'm just thinking "did i treated u well? am i a good sr? or aku poyo??" ahahah.. if i was a poyo senior i'm so sorry ok. tp aku rasa aku tak amik pot pun korang buat apa kat bilik kot kan..kan?? janji korang bahgia. 1 thing that i remember u & frens tido reramai dkt your katil sbb escape solat subuh during weekends sbb aku & fara mmg liat nak gi surau..hahahah..betul kah????

eyda said...

alahai Mk oi...apenye yg tak well treatednye..ok ape, kitorang takde bad memories about u la, dont worry aa..and you are a happy person because selalu gelak, bukannye poyo.