Tuesday, March 27, 2012

Lets gather, eat, tired.

Semalam was a busy day for me. Pagi2 kluar g sogo and as always kat situ mesti ade sale kan. Tapi motif aku adalah utk g kedai manik kat pertama complex.. Hehe.. Lovely beads.. And as always hasil belian mesti cecah seratus.. Pastu dh sampai rumah still ade lg yg lupe beli.. Waaa..kat sogo x shopping ape pon, beli2 barang kat supermarket je. Brg rumah. Since aku sekarang ni merupakan ibu mengandung yang gemuk, tiada cutting Dan tidak bekerja aku rase cam pointless plak nk membeli Baju, kasut mahupun handbag. Nasib baik shopping manik pon dh buat aku rase puas. Oh and also beli kek.. Sgt suka makan kek sekarang Uollss... Hehe

So, selesai membeli kami pon blah lam kul satu camtu ( sampai sogo kul 11 ye), rehat2 kat rumah, and after asar kluar balik g gathering kat rumah cousin laki aku. Makannnn.. Yg penting ada chocolate cake yg yummy.. Aku makan kaw kaw la kan. Laki aku ni Adik beradik tak ramai, 3 org je, tapi cousin mmg ramai sebab bapak mertua aku Nye Adik beradik 18 ye. Tapi yg ade semalam takde la semua cousin dtg, ade dlm 8 family, itu pun dia punye riuh....

Makan punye makan, sembang punye sembang sampai la pukul 11 mlm. Waaaa.. Yang budak2 Kecik sibuk ngan iPad masing2.. Yg teenagers berkaraoke... Mak bapaknye bersembang gelak ketawa tak abis.

It was fun la, tapi bila dh sampai kul 11 mlm tu jgn kan budak2, aku pun letih sakit pinggang bagai. Amani dh tertido dh lepas puas meragam. Iman, segar bugar sebab ramai kawan kan,x reti penat sampai x heran nk makan.

Balik2 rumah je semua pengsan.. Huhu.. Sebab kitorang biase masuk tido 9.30pm. So bila dh lambat tu harus la ngantuk x tahan. Tapi aku sejak dh jadik surirumah sepenuh mase ni feeling2 mak2 plak sebab settle kan pinggan mangkuk kat dapur dulu baru bleh tido. X tahan tgk sinki ade pinggan kotor, karang tido tak tenang rasenye.. Hehe...

Anyway penat2 pon smalam sempat siapkan manik kat leher baju.. Huhu.. Harini sambung buat manik kt tangan plak..

No comments: