Monday, March 5, 2012

Lets be a little mad at myself

Aku cam frust dgn diri sendiri sebab weekend berlalu mcm tu je without aku berjaya menyiapkan tempahan jahit manik mahupun meng'post' kat blog ni story yg memang terbuku di hati Ini as planned.

Ape yang berjaya aku buat hanyalah melayan dua kanak2 aktif yang tak boleh lepe sebab si adik dah pandai merangkak masuk dapur, masuk bilik air, menyelinap belakang almari, panjat kerusi dan sgt exited doing so sampai bila kita angkat dia punye menangis mcm baru lepas kene dera... Scary ye...

Yang abang plak asyik mintak perhatian ye, mcm kite ni neglect dia sesangat plak. Pantang mama ni duduk je mula la dia mintak macam2, nak susu coklat sejuk, nak susu strawberry, nak honey stars, nak pensel kecik, nak buku cars, nak frog, and selagi dia tak dpt dia akan ulang lagi Dan lagi Dan lagi Dan lagi sampai mama rase cam nk menjerit sekuat hari suruh diam. Tapi mama tau kalau mama jerit pon dia akan keep doing the same thing again and again. So end up as always, mama ikut kan je la.
Menjahit? Boleh buat hanya apabila anak2 tido. Tapi bila diorang tido aku pun tido sekali. Tu lg satu buat frust tu, time pregnant ni aku kuat btol tido, spoil plan aku. Tapi memang mengantuk gila la. Cemane keje aku nk siap? Tah la senah. Kadang2 ( selalu sebenarnye) rase nak amik cuti pastu duk umah sorang2 siapkan keje dgn aman damai seperti dunia Ini aku yg punye.... Hehehe...bila tah... Cuti aku dh la setahun 14 hari je.. Okay la tk nk crita pasal Hal keje, stresss... Daaaa

No comments: