Saturday, July 16, 2011

Lets mintak ampun

Mintak ampun dengan sape? dengan blog ni, sebab sudah lama terabai...huhu...aku asyik update my bling bling blog lately ni. Nak buat cemane, dah akhir2 ni aktiviti aku memang takde lain, menjahit manik, menjahait manik lagi dan menjahit manik tak habis. So memang la takde cerita lain. Cerita manik la saje.hehe..Bunyi cam banyak sangat je orang menempah manik ye, takde le banyak sangat. Boleh la mengisi mase2 yg ade sikit2 tu bila budak2 kecik dua orang tu tido atau dibawak jalan oleh ayahnye, especially si abang Iman yg sgt curious ngan pekakasan menjahit aku, padahal dah selalu nampak, dah selalu kene marah dan dah selalu kene cucuk tangan ngan jarum sebab dia suka kacau aku tapi dia tetap tak reti bosan. Kene tunggu dia tido jugak le baru boleh aku menjahit.Haritu ayahnye belikan dia Hot Wheels yang berpusing2 tu. Bukit main rhalit dia main bende tu sampai tak ingat makan, tak ingat tido dan yg penting TAK KACAU MAMA. Tapi......hanya untuk sehari saje. Esoknye dia dah makin bosan dan bosan. Harini masuk seminggu umur Hot Wheels tu, dia park kat tepi je, tak heran dah. Bila aku suruh g main baru dia g, itu pun sekejap je. Back to mengacau mama..Sabo je la...

No comments: