Saturday, March 6, 2010

Lets Merempat di Opis laki...

Hi Alls..

Hari ini eyda bersiaran dari opis suaminye..hehe..selambe jek, laki dia g lunch ngan opismate, dia buat tak malu dok opis pakai internet...suke hati aku laaaaaaaaa..

Pagi tadi kitorang g IKEA, ade sale kata, so ingat nak beli la lapik meja yg long aku pesan( cam beso sgt bende nak di beli gigih g IKEA pepagi)...tapi takde pon lapik meje merah tu long, tinggal color purple jek...so tak belilah...sudahnye habiskan masa dan wang di situ dengan membeli MAKANAN...wakakaka...mane pegi diet aku? dah masuk perut together with bihun goreng, chicken wing, spring rolls, banana muffin, bbq chicken, cake and 3 cups of coffee....feuhhhh...puas hati makan...hehehehe..

Pas makan pusing IKEA lebih kurang, tengok bende yg nak di beli takde, kitorang pusing lebih kurang pastu kitorang pon chow.....dan sekarang di opis laki aku...tetapi adelah sedikit geram sebab tak bawak plak beg camera aku(yg lengkap dengan semua equiptment utk mengdownload gambo)...kalau tak puas hati aku tayang gambo2 baru ( walau pon takde le gempak sgt)...yg penting gambo utk blog manik aku....ade lagi 2 design baru aku nak update...terpakse postpone la...what to do....dah kedekut sgt nak subscribe internet...hehehe....okey la, esok aku beli la...as if...

No comments: